Procedura reklamacyjna
Reklamacje dotyczące Towarów
1. P.P.U.H. BEST jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@bestkielce.pl P.P.U.H.BEST zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. P.P.U.H. BEST podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić P.P.U.H. BEST o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres Sklep Internetowy P.P.U.H. BEST ul. Czachowskiego 3, 25-382 Kielce, mailowo pod adres sklep@bestkielce.pl.
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. P.P.U.H. BEST zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.